NETWERK

Bee-Media werkt samen met specialisten op het gebied van communicatie, marketing en media. Afhankelijk van de expertise die een opdracht vereist, stellen wij een team samen dat snel kan schakelen.  

 

Specialisten in ons netwerk zijn onder anderen:  

Linda Bregman-Bos

Acquisitie- en salesprofessional, organisator van evenementen

Linda is enthousiast, gedreven en resultaatgericht. Ze gelooft in de kracht van persoonlijk contact en is oprecht geïnteresseerd in anderen. ‘Ik breng graag mensen met elkaar in contact als ik vermoed dat ze iets voor elkaar kunnen betekenen. Als er dan inderdaad een klik is, geeft dat veel voldoening. Dat “aan elkaar knopen” vind ik een van de leukste kanten aan mijn werk.’

 

Bedrijven vragen Linda om te helpen hun klantenbestand uit te breiden en bestaande relaties te onderhouden. Ze opent makkelijk nieuwe deuren en heeft een groot netwerk. Dankzij haar opleiding, ervaring en dienstverlenende instelling draait ze haar hand er niet voor om (zakelijke) events te organiseren waar mensen elkaar kunnen ontmoeten.

Tim Cremers

Timboektoe Communicatie is bedenker en maker van creatieve events, campagnes en video. Het ene oog ziet, het ander voelt. Alles is communicatie, maar communicatie is lang niet alles.

 

Tim vertaalt communicatie-vraagstukken in pasklare antwoorden. In events die raken en mensen verbinden. Creatieve campagnes voor sterke merken die de boodschap groots en origineel maken. 

Katja van het Bolscher
Ben van der Sluis

In de Zocherlounge organiseert Ben tentoonstellingen en concerten. Als cultureel ondernemer brengt hij kunstenaars uit de beeldende kunst, muziek en poëzie en publiek met elkaar in contact.

 

Zocherlounge - het monumentale kerkje van het voormalig Provinciaal Ziekenhuis - is een stijlvolle locatie voor verhuur en cultuur in het mooie, groene Bloemendaal

Creating Brands is het merkstrategie- en designbureau van Katja van het Bolscher.

Haar expertise ligt in (re)branding vraagstukken en consumenten-omgeving-design. Ze helpt bedrijven hun formule of merk te versterken en creëert een onderscheidende identiteit voor ze, visueel en inhoudelijk. Via Branding en Design kun je meer merkwaarde realiseren, en in vervolg daarop meer omzet.

© 2021 BEE-MEDIA

  • Facebook
Ellen van Duijn

Foodstylist & fotograaf